Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Wycinka drzew lub krzewów
Data utworzenia
2020-04-09
Opis
Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa
z nieruchomości stanowiącej własność osoby fizycznej
Wymagane dokumenty:
Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa winno zawierać niżej wskazane dane i załącznik:
- imię, nazwisko i adres zgłaszającego (dodatkowo nr telefonu kontaktowego)
- właściciela/współwłaścicieli nieruchomości,
- oznaczenie nieruchomości, z której drzewo ma zostać usunięte:
- nr ewidencyjny działki, nr obrębu, nazwę ulicy,
- rysunek lub mapka określająca usytuowanie drzewa na nieruchomości,
- oryginał lub uwierzytelniona kopia pełnomocnictwa, jeżeli zgłaszający ustanowił pełnomocnika,
- dowód wniesienia opłaty skarbowej za udzielone pełnomocnictwo gdy nie zachodzi przesłanka do zwolnienia z tej opłaty.
Plik
Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kołodziej Marcin
Dodano do BIP dnia: 2011-03-15 15:16:19
Dodano do BIP dnia: 2011-03-15 15:16:19